شلمچه :/

اینجا نشون میده آدم چقدر به دوستاش وابسته اس ..

متاسفانه اردوی شلمچه گذاشته شد ُ مادر ِ گرام نزاشت ..

( علتش هم اینه که داعش حمله میکنه :| )

ولی سه تا دوست دیگرمون تشریف بردند ُ ما اینجا تنها ماندیم ! :/

حالا یه روزم نشده دلمون براشون تنگ شده ُ باید تا سه شنبه صب کنیم تا برگردن :(


تو مدرسه که نیستن یه چیزی کمه انگار ..چرا ؟!

زهرا .ی

نظرات  (۱۰)

الف_لام _ناز :)
اردو راهیـــان نور دانش آموزی یکـی از شیرین ترین اردوهایی هست که آدم بـاید تجـربه اش کنه ...
.
و بعد از اون دانشجـوییشو !
.
امیدوارم دانشجوییشو تجربه کنی :)
.

دانش آموزیش که نشد ..

انشاء الله :)

خانم انار
خب از یه جایی به بعد تحمل کردن درس و دانشگاه و مدرسه و کتاب به خاطر دوستاس:)

آره واقعا :/

خانم الف
چقــــــــــدر حیــــــــف که نرفتی زهرا !!
اردوی خیلی خوبیه..
من هرچی بگم بازم نمیتونم وصفش کنم..
باید خودت بری تا بدونی..
البته من دانشجویی رفتم نه دانش آموزی.
ان شاء الله نصیبت شه :)

دعا کن بتونم برم ... 

خیلی دوس دارم :(

انشاء الله عزیزم :*

asra ツ..
من هیچ دوستی ندارم بس درک نمیکنم:/

ای بابا چرا ؟! :(

الهه --
پارسال همه یِ دوست هایِ منم رفتند , من نرفتم...
خانواده گفتند که خطر داره , اتوبوس چپ میکنه و از این حرف ها...
خیلی حیف شد...

الان منم حس ِ تورو دارم :(

علی . ج
اگه ما رو هَم ببرن من نمیرَم :| آخه آدم باس بره خاک ببینه :|
ببرین مثلا شمالی جایی یه چیزی :|

مهم جا نیستش .. مهم اینه 5 روز با دوستاتی ..

از خونواده دور .. تنفس میکشی :دی

آره خب شمال خوبه .. ولی کیه که ببره -_-

آذر ....
داعش؟ :///
باباا کشور امنیت داره نگران نباشید

بیا به مامان ِ من بگو -_-

صحبتِ جانانه
یکی از بهترین اردوهاییه که آدم باید حتما بادوستاش حداقل! یه دور تجربه ش کنه..
خدا مادرتون رو خیر بده
سال دیگه مجابشون بفرمیید

آره :)

ایشالا راضی میشه ..

پری بانو
ببخشید ولی از بدترین خاطراتم راهیان نور بود !!
تصور نمیکردم بتونه تا این حد بد باشه 

جدی ؟

چرا ؟!

مهتاب .ب
عه بچه های مارم بردن شلمچه ..

منم نذاشتن به همین دلیل دقیقا :|

دیروز برگشتن :)

-_- 

خیلی بهشون خوش گذشته بود ... دلم واسه خودم سوخ :/

برا ما هم دیروز برگشتن :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان