همزاد ِ من کجایی ؟ :دی
دیروز تو یکی از کانال های تلگرام که میگشتم .. یه عکس دیدم !
یه دختر خانوم بود که فقط چشماش ُ یکم از موهای کوتاهش ُ بینی ـش معلوم بود ..
تا دیدمش یاد یکی از دوستای صمیمیم افتادم .. خانوم خط !

چقدر شبیهش بود .. مو نمیزد باهاش ..فقط یه خال روی گونش داشت !
که اونم با کمک جناب آقای محترم فتوشاپ(!) برداشتیمش ُ بهش نشون دادیم :دی

باورش نمیشد که یکی انقد شبیهش باشه ! داشت فکر میکرد منظرش واسش آشنا نیست ، شاید خودش باشه !!

+ آیا شما به همزاد داشتن توی دنیا اعتقاد دارین ؟؟ به اینکه یکی ممکنه شبیه شما باشه توی دنیا :)
زهرا .ی

نظرات  (۱۱)

asra ツ..
یوهو وووووووو اینجام الاتو تو دقیقا کجایی: دی

اگه اونجایی چرا رفتی ؟؟؟؟

چرااااا رفتی چرا من بی قرارمممم !! :دی

خانم انار
تو شهر  ما یه آقایی واسه شورای شهر کاندید شده بودن که از قضا هم فامیلِ من بودن! تو مدرسه همه می گفتن به بابات رای میدیم! هر چی می گفتم ایشون پدر من نیست باور نمی کردن که... بعدا که عکس و پوسترهاشو دیدم رفتم به بابام گفتم نکنه کاندید شدی به ما نگفتی؟:دی در این شباهت!

چه جالب :دی

صآب خونـِ
نع اعتقاد ندارمـ
+ نمیدونم شایـــــد

عهع چرا !

آذر ....
من شنیدم هرکسی تو دنیا یکی و شبیهِ خودش داره!

منم شنیدم ! 

خانم الف
فکر میکنم باشه چنین چیزی :)

منم همینطور :)

مهتاب .ب
:)) شبیه خط ؟

چه باحال ..

اووم احساس می کنم اعتقاد دارم !

عاره :)


خیلی باحال بود کلی خندیدیم .. هی میرفت به خانوادش عکسرو نشون میداد میگفتش که اونه :))))

خوبه :)

پری بانو
منم پسر عمه م یه بچه مایه دار عین خودش پیدا کرده بود !! تنها کسی که فهمید این اون نیست من بودم :))

:))))

سَلما
یِ دخترِ توی پیجِ عکاسی از تو اینستا پیدا کرده بود مامانم 
ک عینِ من بود 
حتا لباساش :|
مامانم داشت دعوا میوفتاد ک عکست اینجاها چ کار میکنه :دی 

اوه اوه :دی :دی

آقای ج !
چندوقت پیش تلویزیون یه داعشی نشون داد که بعددیدنش فهمیدم همزاد داشتن چقدربده ! :-/

واقعا ؟!! :/

ثمین س.ن
دنبالشم

هنوز پیداش نکردم

پیدا میشه :)

الف_لام _ناز :)
اگه ببینمش بهش اعتقاد دارم !:دی

!! :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان