چون من یک مَرد هستم :)

فقط ببینید ..

دنیای آدم ها چقدر با هم فرق داره :)

[ ببینید ]

زهرا .ی

نظرات  (۹)

پری بانو
زهرا اشکم در اومد :(
چقدر خوب میشد بچه بمونیم ... تا ابد !! 

آخی عزیز دلم :*

آره .. خیلی خوب میشد :(

عرفـــــ ـــان
چه با مزه بودن :)

:)

مهتاب .ب
عالی بود عالی بود عالی بود عالی بود عالی بود
خیلی ! :))

3>

قربونت قربونت قربونت قربونت قربونت

خیلی ! :)))))

(ک) (شباهنگ)
سلام پری بانو 
من نتونستم ببینم..

من پری بانو نیستما :|

عه چه بد :/

خانم انار
مرد؟؟؟ مردونگیشون همون موقع ها می میره ...

ای کاش میموند :(

خانم الف
سکوت جایز نیست اینجا !!
عالی بود زهرایی ..
متاسفانه بعضیا به اندازه ی همین بچه ها هم نمیفهمن..
مرسی :*

عالی تویی :)

کجایی دختر ؟ چرا یهو رفتی ؟
اوهوم .. انگار هرچی بچه تری فهمت بیشتره :/
خواهش میکنم عزیزم :*

ماه گل ...
منم دیدم
چ خبر مهمی :دی

:)))

صآب خونـِ
قشنگ بود کاش ما هم اینجوری بودیم

بله :(

من خودم
چه دنیای صادقی دارن
خوش به حالشون

واقعا هم :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان