من هنوزم همونم :)

خداروشکر امروز امتحانمو خوب دادم .. از سر ی بی حواسی کلید رو یادم رفته بود صبح وردارم :/

رسیدم خونه ُ از شانس ِ بد من هیشکی هم خونه نبود ! 

مجبور بودم پیاده تو این هوای سرد که خون ِ بدن هم یخ میزنه برم مدرسه مامانم تا کلید بگیرم .. 

رسیدم بلخره .. معلم های ابتداییم همه اونجا بودن .. خیلی وقت بود منُ ندیده بودن .. آره خب قد ِ منم خیلی بلند شده ُ چهرمم عوض شده .. اولش نشناختن تا وقتی که مامانم منُ معرفی کرد ُ اومدن سمتم ُ کلی ماشالله ماشالله گفتند :)))

خانوم میم که از اون دور دورا هم قربون صدقه من میرفت .. منم که خجالت .. خجالت :دی

کلید رو گرفتم ُ اومدم خونه ..

شنبه عربی دارم :/


زهرا .ی

نظرات  (۶)

پری بانو
باید میدیدی اینا پسر هم دارن یا قربون صدقه رفتنشون الکیه :)) 

چمیدونم والا :دی

ما که قصد ادامه تحصیل داریم :))))
+ خانوم میم پسر نداره دختر داره اسمشم آناهیتاس :دی

علی . ج
یه اسپند دود کُن :)

حتما :))

گلسا راد
برعکس تو،من اگه معلمهای دوران مدرسه ببیننم سایه مو با تیر میزنن.
کلا خاطره خوشی ازشون ندارم بجز سه چهارتاشون...
نذاشتن جوونی کنیم و شیطونی،تا دستی دستی پیر شدیم:))

عخــــــــی :دی

نه من طرفدار زیاد داشتم ُ دارم .. نه که بچه معلم بودم ُ درس خون ُ اینا :دی تا بناگوش

مآه گُل .🌷
سلام.
اوه شدید وضعیت بدیه سخته و کوفته از امتحان بعدش برو دوباره کلید بگیر

سلام :)

بلی :/

پلاک هفت
:دی
روبراه باشی با امتحاناتِ خوب..:)

:دی

مرسی .. شما هم همینطور :)

الهه --
ایشاا... همه ی امتحان هاتو خوب بدی...
موفق باشی عزیزم... :)

مرسی عزیز دل :*

تو هم همینطور :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان