اعصاب نیست ِ دو ! :|

به حدی رسیدم که حوصله ی درس خوندن ندارم .. هزار تا کار میریزه سرم ُ نمیدونم از کدوم شروع کنم ! برو کافی نت پرینت بگیر .. برو کتابخونه .. حالا بیا بشین دوساعت پای سیستم که سی دی رایت کنی .. سیستم بالا نیاد حرص بخوری ُ بابات بهت بگه انقدر چرت ُ پرت ریختی توش هنگ کرده ُ منم از رو عصبانیت داد بزنم .. بابام ناراحت شه ُ مجبور شم عذرخواهی کنم ..

به خاطر تولد داداشم بابام بخواد شام بده .. منم  همین الان یادم بیاد که تولد داداشمه ُ ندونم چیکار کنم !

به قدری درگیر شدم که تولد داداشم که حتی بیشتر از تولد خودم یادم میموند رو یادم رفت ..

الانم با بابامینا نرفتم شام بخورم .. رفتن بیرون !

و منم گفتم میخوام درس بخونم .. ولی در واقع دارم حرص میخورم از دست خودم ُ امروز ُ دیروز ُ فردام که دیگه داره کلافه م میکنه -_-

زهرا .ی

نظرات  (۱۰)

علی . ج
حرص نخور کچل میشی D:

اگه به کچل شدن بود تا الان باید کچل می بودم :دی

الهه --
روزها سیاه و سفیده...

هووم :/

مآه گُل .🌷
چ اعصاب خرد کن.
برنامه ریزی کن دخترجون.

خیعلی -_-

برنامه ریزی ؟ کدوم برنامه ریزی وقتی نمیدونم کدوم رو بزارم اولین کارم :/

مآه گُل .🌷
راستی مرسی بابت پاسخ
موفق هم باشی و تمرکز پیدا کنی

خواهش میکنم :)

مرسی :*

ریحانه
:)

اِی جان !

چه خوشگل حرص میخوری :))

:)))


حرص خوردن ِ منُ خوشگل میبینه چشات :دی

مآه گُل .🌷
خیلی رنگ ها رو نداره!

من بنفش میخوام :(

مهتاب .ب
میفهمم زهرا

اعصاب نیس که داغونه :دی

هووم :((

من خودم
منم متنفرم از دوران امتحان.
مگه هدف یادگیری نیست چرا باید امتحان بدیم؟

والاه ://

پری بانو
دیگه حالی به آدم میمونه؟؟
نه والا :| 

نه والا :/

مآه گُل .🌷
کجـآیی زهرا جان
ا

من اینجایم .. نوشتنم نمیاد :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان