تبعیضِ مو :|

بعد از یه عملیات کوتاهی ِ مو ..

میای خونه ُ خودت رُ با موهای کوتاه می بینی .. تو دلت میگی : این منم ؟

..

تا یه ساعت میشینی بخاطر موهات گریه میکنی که چه کاری کردی که رفتی کوتاهشون کردی .. ولی بعد از چند ساعت وقتی دوباره خودتُ تو آینه می بینی ..بهتر شده ..سعی میکنی به شدت مرتبشون کنی ُ یه حالتی بهشون بدی که خوب بشن .. ولی بجز بستنشون با یه کِش مو هیچ راه حلی نیست..

اینم از مشکل ِ ما

موی کوتاه هم به ما نیومده :/

اینکه خدا به من موهای لَخت نداده یعنی تبعیض به تمام معنا :|

واقعا سخته نگه داشتنش .. اونایی که آرزو دارن موهاشون فر باشه آرزوشونُ پس بگیرن چون به شدت پشیمون میشن .. :/

زهرا .ی

نظرات  (۹)

پلاک هفت
من موندم چرا این دختر میرن موهاشونو کوتاه میکنن بعد میشینن جلو آینه گریه میکنن..!!! O_O

چون یاد موهای بلندشون میفتن .. من کسی نبودم که بخاطر مو گریه کنم .. ولی این سری خودمم تعجب کردم که چرا گریم گرفت :/

mhds |:
vali mn k az inke ferferiam o bolandan khoshhalam
male uam zudi boland mishe
donoqte D

خوبه دیگه :)

آره بابا بلند میشه بازم :)

مآه گُل .🌷
موی فر نگه داشتنش سخته! ولی قشنگه بانمکه ^_^

آره ولی همیشه هم بامزه نیست .. مثلا یه دعه آدم شبیه انیشتین میشه :دی

علی . ج
:)
:(

:)

مهتاب .ب
اشکال نداره ! :))

:))

خانم الف
هر کسی هر مدل مویی رو نداره حسرتش رو میخوره..
اغلب اینطوره...
البته موارد معدودی هم هست که به این صورت نباشه ..

:/
:\

اره .. منم از این مدل مو راضی نیستم :/

شیکسون (^_^)
عجباااا :))
فر که خوبه ^_^
اتفاقا یه مطلبی برای مدلهای کوتاه گذاشته بودم چند روز پیش، تنوعی میشه برات، دوباره بلند میشن دیگه ;-)

:))

آره ولی بدبختی داره جمع کردنش :/
عه میام میخونم :)
آره بابا بلند میشن !

مآه گُل .🌷
Wooo قالب جدید مبارک ^_^

تشکر :*

ماتادور ...
بیخیال بابا:) من که هر سال اول تابستون میرم میکنم پسرونه :)
ولی بهت حق میدم همیشه اولین بار سخته D:

چه دل و جرئتی داری :دی

آره خب من موهامم بلند بود اون همه مو رو یه دفعه کوتاه کردم تا گردن -_-

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان