دسامبر ِ من

شاید اگه الان بودی ..

من میتونستم دختر عمو داشته باشم .. از همون خل ُ دیوونه ها که مامانم بهش اعتماد داشته باشه ُ بزاره با هم بریم انقدر بگردیم ُ بخندیم که دوست نداشته باشیم برگردیم خونه .. :)

اگه الان بودی .. اسم ِ دختر عموم میشد نگین ..اگه بودی الان زن عموم هی حسودی میکرد ُ غر غر هاش رو سر من میزد ! فقط اگه الان بودی بابام هیچوقت کمبود ِ یه برادر توی زندگیش رو نمیکرد .. مجبور نبود با پنج تا خواهر سر ُ کله بزنه ُ من از داشتن پنج تا عمه خسته نمیشدم :/

هیچوقت نبودی ..ولی یه روزی تو همین روزایی که پاییز بارُ بندیلشُ بسته ُ داره جاشو میده به زمستون شاید بتونم احساست کنم ..

عمو نداشتن خیلی بده !

این رو کسایی میفهمن که عمو ندارن .. واقعا کمبود یه عمو ُ خانوادش رو توی زندگیم احساس میکنم چون به نظرم پدر ِ دوم هر برادر زاده ای هستش .. همین الان دلم خواست عمو داشته باشم ..

آخه مادرجون ِ عزیز من تو که داشتی شیش تا بچه میاوردی .. به جای پنج تا دختر چی میشد یکیش پسر باشه :/

پ.ن:

همچین آبجی که عشقِ منه تو هر زندگی باید باشه ^_^ تو هر ساعتی که پی ام بدی هست .. ایشون کسیه که به همه درد ُ دلا گوش میده ُ کلی آرامش داره .. چرا زودتر پیدات نکردم فاطمه ؟ یه فروردینی عشق که هیچوقت ازت بدی ندیدم .. عاشقتم هم ماهی :** تا وقتی که عمر دارم امکان نداره که باهات قطع رابطه کنم :*

زهرا .ی

نظرات  (۷)

پری بانو
دلم هوس یه چنین آدم(ها)ی رو کرد :|
قحطیه ... قحطی :) 

خیلی کم پیدا میشن .. این فاطمه رو خدا واسم فرستاد .. این روزا خیلی بهش نیاز داشتم :)

آره واقعا قحطیه :))

مهتاب .ب
:))

عمو خیلی خوبه :) اما شاید مصلحتی بوده که نداشتی ! :)

:))


آره .. بابام میگه شاید قرار بوده دزد در بیاد ُ خلاف کار که خدا بهمون نداده ( به شوخی ):دی :دی

فاطمه ...
اصلا فاطمه های دوست داشتنی رو عشق است! :)

تو هم از همون فاطمه های دوست داشتنی هستی ^.^

علی . ج
چـ ه خـــوب

:)

خانم الف
عمو دارم 
ولی دایی هامو بیشتر دوست میدارم :)

من عمو ندارم ، ولی دایی هامو بیشتر دوس دارم :دی

مآه گُل .🌷
خیلی دوست داری عمو نه ؟

اوهوم .. شاید بخاطر اینکه ندارمش دوستش دارم .. اگه داشتم اینجوری نبود نظرم :)

پلاک هفت
کاشکی 10 تا از اینا داشتم..

یه دونشم کارسازه ها :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان