بدون عنوان .. :)

اشیاء جان دارند ، فقط باید بیدارشان کرد .. :)

+ کتاب صد سال تنهایی ، گابریل گارسیا مارکز ، ترجمه بهمن فرزانه

توی فیلم سیندرلا 2015 یه دیالوگی داشت که میگفت راز زندگی اینه که شجاع باشیُ مهربان .. به نظرم راز ِ واقعی زندگی هم همینه :)

از سلما دوستم شنیده بودم فیلمش خیلی قشنگه .. بهتون پیشنهاد میکنم :)

زهرا .ی

نظرات  (۱۰)

صآب خونـِ
اینقد خوشم میاد از معرفی کتاب و فیلم :)
ممنونم

خیلی خوبه که :)

خواهش میکنم :)

ثمین س.ن
مرسی از پیشنهاد خوبت...

+ با عکس موافقم...

خواهش میکنم :)


+ مرسی از موافقتت ^_^

علی . ج
تنهآ شجآعت و مهربانی به نظرَم کآفی نیس ، باید یه کمی هم غرور داشته باشی وُ کمی اَخـــم.

اَخم ؟

ولی اَخم به نظرم بدتر همرو از دور ُ برمون دور میکنه .. غرور هم بیش از حد خوب نیست ..اونوقت فقط میگن خودخواه :/

مآه گُل .🌷
بله. منم دیدم ((-: خوبه.
شما دیدی؟

بله :)

مهتاب .ب
اوهوم ..

چه کتاب خوبی :))

خیلی خوب :)

من خودم
حتما می بینم شایدکتابشو خوندم.

:)

پری بانو
راز زندگی پوله
میفهمی؟؟
پول :/ 

تو خیلی از جامعه ها پوله :/

خانم الف
اون لبخنده تو عنوان پستت همیشه انرژی + میده بهم :)

چ خوب پس از این به بعد لبخند زیاد میزارم :))

mr point
این کتاب چی داره که همه میخونن آخه :))

اگه بد بود این همه آدم نمیخوندن که :))

پلاک هفت
مرسی..:)

خواهش میکنم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان