پیشنهاد کتاب :)

مگذارید عشق، به عادت دوست داشتن تبدیل شود، که حتی آب دادن گل­های باغچه، به عادت آب دادن گل­های باغچه بدل شود. عشق، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتن دیگری نیست، پیوسته نوکردن خواستنی ­ست که خود پیوسته، خواهان نو شدن و دیگرگون شدن است. تازگی، ذات عشق ست، و طراوت، بافت عشق. چگونه می­شود تازگی و طراوت را از عشق گرفت، که عشق همچنان عشق بماند؟ 

عشق، تن به فراموشی نمی­سپارد، مگر یک بار برای همیشه. جام بلور، تنها یک بار می­شکند. می­توان شکسته ­اش را، تکه­ هایش را، نگه داشت. اما شکسته ­های جام، آن تکه ­های تیز برنده، دیگر جام نیست. احتیاط باید کرد ..

همه چیز کهنه می­شود و اگر کمی کوتاهی کنیم، عشق نیز. بهانه­ ها جای حس عاشقانه را خوب می­گیرند!!

- بخشی از کتاب یک عاشقانه آرام -

اثر نادر ابراهیمی 

کتابش عالیه .. پیشنهاد میکنم بخونید :)

زهرا .ی

نظرات  (۱۷)

عباس احمدی
پایانش چطور. هر چی کتاب و رمان ایرانی خوندیم پایان بندیش می لنگید. البته تعریفش رو زیاد شنیدم. اگه پایان بندیش خوبه بخونمش.

نوشته های آقای نادر ابراهیمی پایانش همیشه خوبه ..

که البته به این نمیشه گف رمان :)
ولی بهتون پیشنهاد میشه حتما بخونین .

.😊 .🍦
:-)

:)

ی. مجیدی
مرحوم نادر ابراهیمی با قلم تواناش!
سپاس از معرفی کتاب

:)

خواهش میکنم :)

صآب خونـِ
رُمانِ؟
+ان شا الله بَعدِ امتحاناتَم :)

نمیشه بهش گفت رمان .. ولی اینطور که ذکر شده بله رمان هست :)

+ ان شا الله :)

مهتاب .ب
آره خیلی کتاب خوبیه داریمش ولی هنوز نخوندمش :)

خسده نباشی که :دی

پری بانو
هرچند چشم دیدن سخنان عاشقونه ندارم ولی میخونمش :)
ممنونم !! 

منم خوشم نمیاد ولی جمله بندی ها و بعضی قسمتاش خیلی قشنگه :)

خواهش میکنم :*

ریحانه
عالیه :)
عالیه :)

خیلی خوبه :*

:)

:)

خیلی :*

خانم الف
هوومم باید قشنگ باشه..
ممنون زهرا جان :*

خیلی قشنگه :)

خواهش میکنم عزیزم :*

ᴍʀ ɢʀᴇʏ
پس زمین وبلاگ هم که درست شد

موزیکش هم درست بشه حله

:)

موزیک علاقه ای ندارم که حتما تو وب باشه .. همینطوری بیشتر دوسش دارم :)

آدمک! :)
:)

:)

علی . ج
ممنون ;)

خواهش میکنم :)

الف_لام _ناز :)
تا نصفه خوندمش !

قصد دارم حتی بازاز اول بخونمش!:)

عالیه ! :)

.😊 .🍦
اون عکس هم شما رو دوست داره :دی
+ در ادامه کامنتت در وبم 

حاظرم واسه پسرِ نداشتم به عنوان عروس قبولش کنم :دی

.😊 .🍦
😂😂

D:

D:

ɴᴏᴏɴ ᴛᴇ
سلـامD:
گیل دخترَم (:

سلآم گیلی D:

خوش اومدی :)

مآه گُل .🌷
اگر سیو بشود بعد آپلو شود میشه اندازه تغییر داد {تو نبودی من چیکار میکردم :| }
من هم بعضی عکسارو سیو میکنم ...

بلی وقتی داری پست میزاری درج تصویر رو بزنی ُ تصویر رو توی بیان آپلود کنی موقعی میخوای قرار بدی توی پست یه صفحه باز میشه که میتونی عرض ُ طول عکس رو تغییر بدی :)

:)))

مآه گُل .🌷
مرسی
استفاده کرده بودم ازش که البته تنها بدیش اینه خودش تغییر میده ، مثلا تصویر کوچک،تصویر معمولی و...
بازم مرسی

خواهش میشود :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان