یه پسر بی دندون :)
پاهاش رو گذاشت تو آب حوض ..
ماهی ها فرار کردن ُ یه گوشه از حوض فیروزه ای مادربزرگ جمع شدن ..
پاهاش رو تو آب تکون میداد ُ میخندید :)
قطره های آب روی شمعدونی های کنار حوض می ریخت ُ مثل شبنم برق میزد !
چقدر خوشگل می خندید .. از خنده ی اون یاد لحظه ای افتادم که روز اول مدرسه ، کلاس اول ابتدایی به مریم گفتم دوست من میشی ؟ اونم دست منُ کشید ُ گفت بیا بریم :)

یه دفعه رفت ُ نشست توی حوض ..میخواست ماهی ها رو بگیره !
یهو از فکر ُ خیال بیرون اومدم .. تا دیدمش دویدم سمتش ُ آوردمش بیرون .. ازش پرسیدم که چرا رفته ؟!
گفت : میخواستم با ماهی ها دوست بشم ، آخه وقتی منُ دیدن ترسیدن .. :(
بهش گفتم : ماهی ها باهات دوستن .. فقط رفتن اون طرف حوض تا به هم دیگه بگن که چقدر این پسرکوچولویه بی دندون ناز میخنده ^_^

ذوق کرد ُ تو چشماش یه برق کوچیک افتاد .. گذاشتمش زمین ُ گفتم بیا بریم رو پله ها بشینیم ُ ماه رو ببینیم که امشب با کدوم ستاره دوست میشه ... دستامونو زدیم زیر چونه هامونُ به آسمون خیره شدیم .. 

..
.
داشت خوابش میگرفت که واسه اینکه خوشحال شه بهش گفتم : نگاه کن ماه با اون ستاره گنده هِ دوست شدش :))
از خوشحالی چشماش درشت شد ُ از پله ها پرید پایین ُ هی دور حوض دوید .. منم دنبالش :)
صدای جیغ ُ خنده های از تهِ دلش من ُ خیلی خوشحال میکرد .. 
که یهو سکوت کردیم ..مامان بزرگ گفت بیاید بالا بچه های وروجک ^_^

منم گفتم هرکی زودتر بره رو اون صندلی بزرگه بشینه D: 
خودم نخواستم زود برم که اون اول شه .. نشست رو صندلی .. گفت اینجوری که تو جا نداری بشینی :( بیا .. من میرم اینور تر .. اینجا بشین ^_^

+ چرا آخه انقدر دل ِ تو پاکه  :)

بعدا نوشت : ماه ِ امشب .. که با هیشکی دوس نشد .. چون ستاره ها تنهاش گذاشتن :(
زهرا .ی

نظرات  (۱۰)

.😊 .🍦
چِ شیرین..^_^

:)

پری بانو
ته دلم قند آب شد :)
کلی قند تو این نوشته بود !!
یه جوری شدم
حالم خوب شد !! 

عزیزم :*

چه خوب که حالت خوب شد .. خیلی خوشحالم کردی ^_^

طاها میرویسی
چه قشنگ

ممنون .

.😊 .🍦
فک کنم حسیه که همه نسبت به بیان داشتن اولا.!
فک کنم
+درادامه کامنتت در وبم((:

دقیقا :)

علی . ج
:))
~__~

:))

گلسا راد
:))
بهش بگو ماه من غصه:)

:))

خانم الف
عزیزم ^_^
از پاکیشون گاهی خجالت میکشم ...!

:)

آره .. منم !

.😊 .🍦
ممنون عزیزِدل..
پلاکِ 7 درست کرد((:

:)

کارِ ایشون درسته عزیز :))
خیلی قشنگ شده ^_^

.😊 .🍦
سپاس😍😘

:)

.😊 .🍦
واقعا؟ مرسی عزیزم.
ببینیم چ میشه ((;

اهوم .. خواهش میکنم :*

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان