اولین روز زمستونی :)

پاییز هم رفت ..

زمستون عزیزم ، بهش بگو که سال بعد من رو فراموش نکنه .. برگ های رنگ ُ وارنگش رو دوباره بریزه ُ من روش راه برم ُ از صدای خش خش برگ ها لذت ببرم ..

بهش بگو من رو یادش نره که بازم از همون نسیم های اول صبح لپ های صورتمو قرمز کنه ..

یادش نره که به واسطه ی اون با صبا برم تا کلی با هم بخندیم ..

بهش بگو که دلتنگ گل های نرگس میشم .. آره .. ولی توی فصل پاییز یه بوی خاصی دارن .. یادش نره :)

این زمستون به نظرم با زمستونای دیگه باید خیلی فرق داشته باشه ..

یه حسی میگه که هیشکی امسال زمستون از هیچی دلخور نمیشه .. از هیچی ناراحت نمیشه .. همیشه لبخند رو لباشه ُ دیگه هیچ کس نمیتونه باعث ناراحتیش بشه :)

فقط همینُ برای همتون میخوام .. 

روز اول زمستونتون بخیر :)

زهرا .ی

نظرات  (۶)

مهتاب .ب
مرسی از آرزو های قشنگت :)

تو ام همینطور !

خواهش میشود جانم :*


مرسی :)

خانم الف
الهی که برای همه همینطورشه زهرایی :**

ایشاالله :**

پری بانو
زمستون مبارک :)
واقعا ما دی ماهی ها برکت داریم
ماه تولدمون میاد همه حالشون خوب میشه :)

مبارک شما هم باشه :)

خب دیگه حالا من یچی گفتم :| D:

.😊 .🍦
(( :
انشاءلله ظهور امام زمانمونم همین زمستون باشه ❤❤❤❤❤

:)

انشاءلله :)

ریحانه
عزیییییزم :)

مرسی از دعای ِ قشنگت مهربونم :*

:)

خاهش میکنم عزیزممم :**
چقد تو خوبی آخه ریحانم :)

.😊 .🍦
کجایی زهرابانو؟

من اینجا :)))

جایی نیستم که ^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان