از این خوبا ^_^

چرا انقدر تو خوبی سیاوش جانم :)

میشه گوش بدین ؟ ^_^

🎧 ]


اگه یه روز بگم از این حکایت

که به تو کردم عادت

دلم پیش دلت مونده تو زندون رفاقت ، رفاقت


اگه یه شب برسم به حقایق

میشم خدای عاشق

میگم رازمو به ستاره ی دریای مغرب ، دریای مغرب


+ پسرخالمه آقا D: 

#سیاوش_قمیشی :)

زهرا .ی

نظرات  (۹)

ثمین سعیدی نیا
اهنگاش عالین:)

فراتر از عالی حتی :)

صآب خونـِ
:O 

D:

خانم الف
ها؟ :O

گوش کن خانوم :)))

نکنه به اون پسرخالمه شک کردی ؟ پسرخالم نیستاااا بخاطر اینکه اون اول گفتم سیاوش جانم بعضیا میگن مگه پسرخالته D:

پری بانو
ما میگیم مگه شوهرته :)) 

:))))

نه دیگه این خیعلی پیر شده به من نمیخوره D:

مهتاب .ب
:)))

خیلی خوبه زهرا

به شدت خوبه :))

.😊 .🍦
^_^

^_^

علی . ج
عآلی.

پِسَر خاله O__o
:|

:))


نیسدِش آقا نیس :))))
به طور مثال گفدم :دی

ماهی قرمز
به به چه شود ، ممنون برای پیشنهادش :))

خواهش میشود جانم :)*

خانم الف
آها دریافتم :))
الان میگوشم :)))

:)))

بگوش جانم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان