قرض نمیدم ..

تا حالا دوس نداشتم چیزی رو به کسی قرض بدم یا چیزی رو که برای خودم خریدم رو وقتی گفت چقدر قشنگه بگم مال تو !

خب خواهر من برادر من اگه دوسش نداشتم که نمیخریدمش .. مال خودمه ! :/

کلن از قرض دادن خوشم نمیاد .. -_-

حالا بعضیا هم هستن این خصلت رو خسیس بودن یا به قول خیلی ها " گدا " (!) نام گذاری کردن ..

ولی من نه خسیسم نه گدا .. فقط قرض دادن رو دوس ندارم :/

+ پ.ن : آیا تو قسمت مالکیت معنوی ، گزارش کپی برداری ها .. برای شما هم خیلی کپی برداری شده :| یکی هس که کل وبو کپی کرده راحت :/

آی پی :188.166.122.183 

زهرا .ی

نظرات  (۱۳)

مهتاب .ب
آره میدونم چی میگی واسه منم خیلی پیش اومده :|

یه القاب بدی ام نسبت میدن

خب دوست عزیز اگه خودت داشتی که از من نمیگرفتی :|| بعد اونوقت ادعاشم میشه و همچین با منت و سنت بهت پسش میده و میگه"بیا بابا نخواستیم" :|||

دقیقا دقیقا :|||

آدم بدهکارم میشه بهشون :/

بالاخره اومدی بلاگ :)
خوش اومدی خواهر ^.^

خانم الف
در چنین مواردی سعی میکنم اون چیزی رو که دوست دارم هرچند برخلاف میلم باشه، به طرف بدم :)
اینطوری با نفس خودم مبارزه کردم ...
البته اگه موفق شم :/

من شاید بعد از جنگ با زهرای درون خودم  بتونم چیزی رو که دوس دارم بدم به طرف ولی از ته دل راضی نمی باشم :|

.😊 ..🍦
بعضی چیزا رو دوست ندارم قرض بدم

من بیشتر چیزایی که دوس دارم ذو نمیخوام قرض بدم :/

پری بانو
من که مالکیت معنویم از بازدید کننده هام کپی بیشتر داره :))
احتمالا واسه نقاشیم میان :)))))))

دقیقا :|

:)))))

علی . ج
+ واسه منم پیش اومده دارم مطلبِ ــش رو مینویسَم :|
واقعا دیگه داره حالَم از کپی به هم میخوره :||

دقیقا .. خیلی کار مسخره ایه :|

دخترک شهریوری
سلام
این جمله درباره وبلاگت چه آشناس :)
 بهر هر گریه یا لبخند

چه فرقی دارد ؟

اینجا شب ها دحتری شانه اش می لرزد ! :)

زیاد استفاده شده ولی دقیقا نمیدونم کی این جمله رو گفته :)

من خودم
منم نمی فهمم چه اصرارییییییه

والاع :/

ماهی قرمز
این همه تو بلاگم واقعا این قسمت از منو رو نمیدونستم :))))
ممنون که بهم یادش دادی 
یه عالمه کپی کردن مال منو :)))))))

آخی عزیزم .. :)))

خواهش میکنم جانم :**
برا همه رو کپی کردن دیوونه های روانی :/

ادمک
اخخ...
حالا اگر قرض بگیری..
طرف هی برش نگردونه بگه یادم رف...
خودتم زیاد لاهاش اکی نباشی که راحت بری بش بگی اقا جون برلدر من اونو بده به من خدا خیرت بده ..
حالا حتما نباید برادر باشه کلا گفتم..حتما هم نباید بهونه بیاره اصن شاید واقعا یادش رفته باشه...ولی خب اعصاب نمیمونه که...

نمیمونه که .. :))))

صآب خونـِ
سلام
لُطفا ما رو دنبال کنید
+ به خونه مون هم سر بزنید :)

سلام :)

دنبال میشید 
+ حتما :)

آقای مربّع
کتابو نباس قرض داد

خیلی چیزارو نباید قرض داد .

به نظرم مهم ترینشم همین کتاب بود که شما گفتی :)

صآب خونـِ
خدایی بعد امتحاناتم میخوام یه کمپین بر ضد کپی برداری راه بندازیم :/
+ همشونو لو میدیم :)

منم عضو کمپینتون میشم :|

+ لو میدیم :))

صآب خونـِ
قَرض :|
+ اگه ندی میگَن گداااا

هوم:|

+ دقیقا .. :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان