:/

از بچگی موهای مشکی ُ چشم های درشت داشتم ُ مژه های بلند ِ پررنگ ..

ولی الان .. روز به روز داره موهام میریزه ُ مژه هام کمرنگ تر میشه :(


       کدوم موجود عقب مونده ای مثل من هست آخه واقعا ؟ :/




+ چقدر این خوبه آخه .. هزار بارم گوش کنم بازم جدیده واسم :) [ 🎧 ]

زهرا .ی

نظرات  (۵)

خانم الف
چرا از الان؟
جوش چیزی رو میزنی؟
حیفه واقعا ... 

نمیدونم :(

نه اصلا .
خیلی .. خودم عکسای قبلمو می بینم دلم میخواد بزرگ نشم :(

علی . ج
خوب برو دکتر این باس مآ بگیم D:

+ عآلی بود البته شندیده بودَم . بازَم عآلیه هربار گوش کنی کَمه.

خو آخه فایده نداره که D:


+ آره واقعا :)

ماهی قرمز
عقب مونده نیستی ، الان سنت اینجوره که این تغییرات رو احساس میکنی من بهت اطمینان میدم خانم بیست و چندساله ی زیبایی خواهی شد با مژه های پررنگ ؛)

ممنون برای آهنگ :)

عزیزم :*

مرســـــــی :***

خواهش میکنم :)

بــآ نـوُ🍦
وا :/
چری آخع؟ :/

نیدونم :/

پری بانو
من چشمام عسلی بود 
الان داره رو به قهوه ای و سبز میره :/

خدایی؟ O_o

جل الخالق #_#
D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان