خرس قطبی ِ من :|

وقتی به زور نماز ظهر نگه دارنت تو مدرسه...

تا ساعت 1  ُ نیم تو نمازخونه باشی ُ از سرویس جا بمونی ُ محبور بشی پیاده از این سر تا اون سر بری .. اونم تو این سرما :|

توی کوچه های خلوت بدوی ُ دنبال یه ماشین بگردی که سوار شی تا ببرتت خونه ولی کی ساعت 2 بعداز ظهر تو خیابون هس؟؟

تو یکی از کوچه ها یه معتادِ بی ادب ببینی ُ از ترس بدوی تا نکنه یه چیزی بشه .. 

مریض هم باشی ُ از دویدن زیاد نفس کم بیاری !

تو کوچه ها فقط صدای نفس نفس زدنتو با صدای پاهایی که روی زمین از سرما میکشی رو بشنوی ُ از سرما اشکت در بیاد ( یه چیز ارثیه .. من ُ داداشم اینطوریم :| ) ..

بالاخره برسی خونه ُهمه نگران باشن .. مامانتم به هزار جا زنگ زده باشه که زهرا چرا دیر کرده ..

و من مثه یه خرس قطبی که مو هاشو کَــندَن ُ از سرما داره میمیره بچسبم به بخاری !

دیگه از این شرایط شما بدتر میدونید عایا ؟

+ فقط میتونم بگم امروز مُردم ُ زنده شدم :|

..

+ فردا آزمون سلامت روان داریم :/ 


مکالمه منُ مامانم بعد از شنیدن این خبر :

- مامان فردا میخوان آزمون سلامت روان بگیرن .. -_-

+ وای خاک بر سرم .. چرت ُ پرت حواب ندیا .. مثه آدم جواب بده نیان بگن بچه ت یه مریض روانی ِ دیوونس باید بره تیمارستان !!

- مامان ینی انقدر علاقه داری بگن؟

+ نه بابا گفتم بدونی .. اینا بگن بچه ت مشکل روانی داره من میدونم با تو :|

- باشه .. هنوزم میشه عاشق بچه هات باشی :/

+

زهرا .ی

نظرات  (۸)

علی . ج
چه بَد گُذَشت واسَتون :(
یادِ این جُمله معروف اُفتادَم : «با زور نمی توان کسی رو به بهشت برد!»

خیلی خیلی خیلی :(

علتش چی بود که یادتون افتاده ..؟ قشنگه خوشم اومد ازش :)

پریسا ایرانی
انقدر این موارد برام پیش اومده دیگه عادت دارن من یه گوشه منجمد بشم بمیرم مثلا :)) 

خدا نکنه دختر جان :))

من قبلا تو سرما موندم ولی این سری از همه بدتر بود .. کلن شرایط داغون بود .. وقتش هم خیلی بد بود ینی نه اتوبوس بود نه ماشین نه تاکسی :|

ᴍʀ ɢʀᴇʏ
دبیرستان من توی یه منطقه نظامی بود
سرد
سرمای مطلق
ساعت سه بعد از ظهر دنبال تاکسی توی یه منطقه نظامی
:|

امروز هرکی هرچی درباره سرما بگه درکش میکنم .. 

خیلی بده :/

علی . ج
علتِ ــش بی دلیل بود. یعنی اَصَن علت نداشت که دلیل داشته باشید شاید دلیل نداشت که علت داشته باشه !! :|

جمله سنگین بود !! @__@
365 روز هوا خوری :||

:دی :دی

من 366 روز پیشنهاد میکنم .. یه روزم آلودگی هوا مدارس تعطیله :))))

زهـرا ...
هعی زهرا امان از این ترسا ...
سرما یه طرف اونا هم یه طرف دیگه :/
الان که خوبی خدا رو شکر؟ :)

+ مامانا رو عشقه =)

امان ..

اره خوبم :)

+ خیلی عشقه ^_^

من (^_^)
اونجا ساعت چند موقع اذان میشه؟ وقتی دیربشه اینکارو نباید بکنن...خاطره ی بدی شده متاسفانه برات، امیدوارم فقط به اسم همون مسئول بی ملاحظه ی مدرسه تو خاطراتت ثبت بشه نه... :)
ولی درکت میکنم، سرما و ترس باهم سخته :(

ساعت 12 اینا .. دیر بود اخه روزای دوشنبه ما همیشه ساعت 12 و چهلُ پنج دیقه خونه ایم ..

بعله خیلی بده .. من که حسابی بدن درد گرفتم از سرما :/

گیلِ دختر
چ مدرسه ای:O
مگه زوری میشه؟:|

اینجا یه روز در هفته نوبت هر کلاسه واسه نمازجماعت ..

این هفته هم واسه اینکه عکس بگیرن ُ بفرستن اداره آموزش پرورش برای امتیاز گرفتن خودشون ما رو نگه داشتن :|

ماهی قرمز
ای وای چه روز بدی :|

ازمون سلامت روان دیگه چه صیغه ای بود ؟!!!!:))

خیعلی :|


چرت و پرت بگم کمه :/
یه نمونه از سوالشو میگم دیگه تا تهش بدون ..
- آیا شما خود را فردی با اعتماد به نفس می دانید؟
الف)بله ب)خیر
:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان