غول ها موجودات عجیبی هستند !

غول ها موجودات خیلی عجیبی هستند ، آن ها تا زمانی غول اند که عاشق نشده اند ، همین که عاشق شوند تبدیل میشوند به یک فرشته ، فرشته ای که یک عالمه پشم دارد و دندان هایش تا پایین چانه اش میرسد ، یک فرشته که طول و عرضش سه برابر یک آدم معمولی ست ولی قلبش... قلبش عاشق است!

غول ها برخلاف ظاهر خشنشان قلبشان خیلی نازک است ، اگر میدانید که تحمل رفتار های یک غول را ندارید هرگز نزدیکش نشوید و هرگز به این فکر نباشید که یک غول را عاشق خود کنید چون تحمل عشق آتشین غول ها سخت است و ممکن است یک روز قید همه چیز را بزنید و برای همیشه تنهایش بگذارید آن وقت...

آه...

غول های بیچاره ، دلم برایشان میسوزد همیشه یک نفر می آید خلوتشان را بهم میزد ، عاشقشان میکند و میگذارد میرود ، خودم با همین چشمان خودم غول هایی را دیده ام که شب ها سرشان را به کوه میکوبند و فریاد میکشند... من خودم غول هایی را دیدم که قلبشان را از درون سینه بیرون کشیدند و جلوی سگ ها انداختند....

هعی....

غول ها موجودات عجیبی هستند ، درست است که زشت اند ، دهانشان بو میدهد و کلی عیب های دیگر دارند ولی وقتی عاشق میشوند با تمام وجود عاشق میشوند....

غول ها.... موجودات عجیبی هستند!

زهرا .ی

نظرات  (۷)

زهـرا ...
یاد انیمیشن شرکت هیولا ها افتادم :)
چقد دوسش میدارم اونو :)

:)

کلن به چیزایی که توش هیولا ُ غولُ دراکولا باشه علاقه دارم منم :))

آدمک! :)
چقدر ناز... :)
بعضی ها هم هستن که غول نیستن، ولی ویژگی های غولی دارن ! مثلا جدی ان.. کم حرفند.. زیاد از احساسشون نمیگن...
ولی آدمای بسیار بسیار احساساتی و مهربون و دلسوزی هستن...
همونایی که اگه جلوشون با تمام وجود دخترونگی هاتو نشون بدی ( ناز کنی.. صداتو بچگونه کنی.. سرتو کج کنی.. موهاتو باز کنی...) یه لبخند ناخودآگاه میاد رو لبشون... :)
...
اینا هم غول هایی در وجود هستن... غول بودن حتما به گنده بودن و بوی بد دهن و دندون های دراز و زشت بودن نیست.. بعضی از این آدم ها شخصیتی غولی دارند..

اینی که شما میگی یه بحث کاملا جداس :)

من کلی در باره غول ها گفتم :)
شخصیت غول داشتن با غول بودن فرق داره ^__^

آدمک! :)
چطوری میشه یه نوشته رو لینک کرد و گذاشت تو لیست وبلاگ؟!

روی عنوان کلیک کنید تا فقط آدرس پست مورد نظرتون باز شه .. آدرس رو کپی کنید و در پیوند های روزانه یا پیوند ها قرار بدید :)

البته بخواید یه آدرس از بیان بزارید نمیشه بلاگفا اجازه نمیده ..
:/

آدمک! :)
آهان... :)
به هر حال ممنون.. :)

خواهش میکنم :)

پریسا ایرانی
چقدر جالب :)
زیبا بود بانو !!

من غولم خب :/ 

خیلی مرسی :*

منم یه غولم :دی

الهه --
وای چه ناز نوشتی زهرا اینو... :)

مرسی الهه جان :*

فاطمه ...
این عکس خیلی نازه خیلی :)
غول بودن خوبه :)

به تو کشیده آخه .. تو هم نازی ^_^

هوم .. خیلی خوبه :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان