از این گل های بی عنوان :|

یادته هرسری میرفتیم سپید رود ُ از این گلها که نمیدونمم اسمش چیه میچیدیم ُ به هم دیگه پرت میکردیم ؟! 

نمیدونمم اسمش چیه کسی میدونه؟ :/

زهرا .ی

نظرات  (۱۰)

پریسا ایرانی
گل پرتابی :))
بی مزه هم نیستم :/ 

:)))

باشه هرچی شما بگی :)))

mahsa
سلام وبلاگتو دیدم خوب بود ولی چرا بازدیدش کمه؟ بیا تو این ثبت نام کن هم بازدید وبلاگتو ببر بالا هم تو گوگل شناخته شو. بیا تو وبلاگم یه لحظه
http://tagged.blogsky.com/1393/03/04/post-123/

سلام .
هیچوقت نخواستم به زور کسی رو به وبم دعوت کنم .. از الان به بعد نمیخوام :/
هرکسی اگه از نوشته هام خوشش بیاد خودش میاد .. لازم نی من بازدید وبمو بالا ببرم .. اینجا نه نظر ارزش داره نه بازدید :)
مهم دوست های خوبیه که فکر کنم تا الان پیداشون کردم :)
تشکر ^_^

پلاک هفت
O_o

میدونم هیشکی نمیدونه .. اصن یه چیز عجیبیه !! 0_0

شبیه آلبالوعه ولی نیس :|
راستی یه چی بگم ؟
این آی پی شما مال کشور رومانی هستش :|
جل الخالق o_O

ماهی قرمز
من به عمرم از این گل ها ندیدم :))))

منم تا اون روزی که اولین بار دیدم ندیده بودم ... :||||

سمت رشته فقط :/
خیلی ام عجیبه 0_0

ماتادور ...
گوجه نیست؟!
____
اگه گفتی من کیممم؟! :d

نه نه اصن شبیه گوجه نبود ..


هووم .. بزا بیام ببینم ..!
نمیشناسم .. کیستی ؟ :)))

ماتادور ...
یه بلاگفا نویس قدیمی که چندماهه پیداش نیست.نمیگم کی هستم.شاید بعدا شناختی:)

عهع :|

یه حدس هایی شاید بتونم بزنم ولی نیاز به راهنمایی دارم .. راهنمایی کن :|
من الان تا نفهمم شب خوابم نمیبره 0_0
بوگو بینیم :|

زهـرا ...
شبیه زالزالکه :|

هووم .. بهشم میخوره آره :|

الهه --
سلام...
وای چه خوشگلن اینا ... شبیه گوشواره ان... :)

اوهوم :)

ثمین سعیدی نیا
گله اصن؟

آره .. چون اونور تر از همینا به صورت گل باز شده بود .. به این فکر نکردم از اونا هم عکس بگیرم :/

مهتاب
ای جان چه باحال

پرررت میکردید به هم :)))

اوهوم :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان