من هنوز دنبال آن شب ها هستم !

من خاطراتی از شب ها دارم ..

همان هایی که گوجه سبزها و آلبالوها را در جیب هایمان قایم میکردیم ُزیر پتو میخوردیم ُ از زرنگی خودمان میخندیدیم ! همان هایی که با آهنگ های تیتراژ فیلم ها بلند بلند میخواندیم ُ در خانه این طرف ُ آن طرف می رفتیم .. 

از همان شب هایی که با هم دعوا میکردیم .. ولی فردا صبحش به محض دیدن چشم های پف کرده هم دیگر خنده مان میگرفت ُ بازهم با هم دوست میشدیم .. من از همان شب هایی میگویم که نصفه شب پچ پچ های در گوشی مان شروع میشد ُ با خنده های بلند همه را از خواب بیدار میکردیم ُ سریع زیر پتو می رفتیم که کسی نفهمد ما بودیم ..

از همان شب هایی که غذا را خودمان درست میکردیم ُ هر چیزی که در یخچال بود را سرخ میکردیم ُ با هم قاطی میکردیم که مثلا یک غذای من درآوردیست ! با اینکه خودمان هم آن را نمیخوردیم .. انقدر بد مزه میشد .. 

یادت هست چقدر به هم قول داده بودیم؟ به تو قول داده بودم که روزی دکتر میشوم ُ آنقدر برایت آمپول تجویز میکنم که بمیری !! تو هم میگفتی که من هم قول می دهم یک روز مهندس شوم ُ خانه ای به تو هدیه بدهم که بد ساخته باشم ُ کل خانه روی سرت بریزد ُ بمیری !! یادت هست ؟ یک قول بزرگ داده بودم .. که اگر یک رو همدیگر را گم کردیم جفتمان برویم رشت طرف های لاهیجان رو به روی در ورودی شیطان کوه بایستیم تا دوباره همدیگر را پیدا کنیم ...

و اینکه به تو قول داده بودم یک روز خودم را از یکی از تلکابین ها پرتاب میکنم ُ پرواز میکنم ! 

تو باید به من قولی بدهی .. اینکه تا زمانی که سر این قول ها نماندم از پیشم نروی .. وگرنه این دنیا برای من به اندازه ی همان گربه سیاه ِ بی گوش ِ سر کوچه مادربزرگ زشت است ! :)

زهرا .ی

نظرات  (۵)

گیلِ دختر
اومدنت به بیان مبارکهD:
پس من لینکتو عوض میکنم

خیلی قشنگ نوشتی ولی یه نکته
شیطان کوه و تله کابین تو لاهیجانهD:

خیلی ممنون :)

فرقی نداره عزیز اینجا هم هستم اونجا هم هستم :)
ولی تو بلاگفا نمیشه بیان و وب های بلاگی رو لینک کرد :/
همون مغز صورتیمو نگه دار :)

میدونم .. کلن دوتا مبحث متفاوت بود .. شیطان کوه تو دور برای رشته دیگه فقط خواستم منظورمو برسونم :))
تله کابین هم منظورم تو رشت نبود کلن گفتم از یه تله کابین می پرم :)

زهـرا ...
قشنگ نوشتی :)

چشمات قشنگ می بینن :)

آدمک! :)
وقتی فکرشو میکنم که این شبا تموم شه "یه چیزی به دلـم چنـگ میزنه!!.."

:)
وب جدید مبارک! :)

هوم .. ! :/


خیلی ممنون عزیزم :)

ماهی قرمز
:) 

:)

asra ツ..
سلام شمعدونی ...خوش اومدی:)

متچکرم عزیزم :*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان