شالگردن های رنگی

یه دوره کامل باید هممون بریم چشم پزشکی تا بفهمیم آدمارو انقدر صمیمی ُ پسرخاله ندونیم ..

اینکه من توی خیابونی که تا ساق پام برفه دارم راه میرم تا برم مدرسه ُ کلاه پالتومو انداختم رو سرم که سردرد نگیرم ُ دارم از سرما یخ میزنم ُ دستامو جلوی دهنم میگیرم و فوت میکنم تا گرم شن ..

بعد یه نفر با لحن تمسخر آمیز بهم بگه مدرسه ها تعطیله داری میری خودت درس بخونی؟ ..

و منم قدم هامو بلندتر کنم ُ با هر قدمم مدرسه ُ اون آقا رو نفرین کنم ُ بیام بشینم خونه 

یه همچین وضع بدی داریم ما .. خب چی میشد دیشب میگفتید که تعطیله :/

- ولی عوضش یه چیزی خیلی خوشحالم کرد .. اینکه هر آدمی رد میشد یه شالگردن با رنگ ـآی مختلف انداخته بود دور گردنش ^_^

زهرا .ی

نظرات  (۶)

زهـرا ...
پس اونجا برف سنگینی اومده :)
میخوان قشنگ وایستن تا خود صب ببینن چقد برف میاد انوقت تعطیل کنن :/

سنگین که نه ولی خب یه جورایی هم آره ..زیاد نبود ولی :)

خیلی اصن مسخره َن :/

علی . ج
خوش به حالِ ــتون که تعطیلین اینجآ ما داریم از سرمآ میلرزیم، زمین هم یخِ، دمآ منفیِ5 عه بعد میریم مدرسه :|

جدی؟؟؟ واای -_-

خدا بهتون صبر بده :/

asra ツ..
سلام زهرا خانوم ببخشید سرم یکم شلوغه خلوت شه بهتون سر میزنم و البته شما نیز دنبال می شودید :)

سلام عزیزم :)

اوهوم باشه ^_^
خیلی ممنون شمام دنبال میشید :)

پلاک هفت
آخ آخ آخ..
این قسمتِ نمایش کامنت هاتو نمیخوای درست کنی..؟! :|

والا سعی کردم درست کنم ولی نتونستم :|

فاطمه ...
شال گردنای رنگی
+دلم خواست

من خودمم دلم خواست انقد خوشگل بودن :))

آدمک! :)

:)

شالگـردن... :)

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان