از این تجربه ها

خوبی ما آدما اینه که ..

تا یه چیزیو امتحان نکنیم ، تجربه نکنیم ، مثه چی توش گیر نکنیم ، به غلط کردن نیفتیم حرف دیگران واسمون مثه کشکه ..

میـــــــره .. 

حالا مادر محترم .. شما هی به من بگو اینکارو نکن اینطوری میشه :)

من باید امتحان کنم .. بآیــــــــــــد :))


- تا یکم راه بیفتم خیلی طول میکشه .. هووف :/

زهرا .ی

نظرات  (۵)

ماهی قرمز
این بایدو موافقم ، گاهی باید با سر بری تو چاه اما خودِخودت بری :))

اوهوم .. اصن نمیشه باید خمدت بری ببینی جریان چیه :))

علی . ج
تجریه کردَم اونَم از نوعِ گرونِـــــــــــش :(( الآن هم پشیمونَم :((

هممون پشیمونیم از این تجربه هامون خب.. چون بیشترشون اشتباهن :/

فاطمه ...
موافقم ترمه گلی
خیلی چیزا واسه آدم تجربه میشن درحالی که هزار بار حرفشو شنیدیم...

دقیقا .. :)

زهـرا ...
ترمه؟ o_O
همون زهرای خودمونی؟؟ 
سلام :)
واقعا همینطوره ...

آره عزیزم :)

سلام :)
اوهوم ..

زهـرا ...
خوش اومدیییییی 
خوشحال شدم ترمه جان :*
دنبالت میکنم.

مرسی عزیز دلم :*

منم خوشحال شدم ترو دیدم اینجا :)
ممنون منم دنبالت میکنم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب ِ من کودکیست ..
که تا " تو " بیشتر بلد نیست بشمارد ! :)
..
.
آدرس کوتاه شده وب ..
برای کسانی که در بلاگفا لینک میکنند :
http://l1l.ir/shamdooni

- کپی کردن کار انسان نیست .. :)
نمی شود که دو زندگی در دو جای مختلف این جهان شبیه هم باشد ..

- نوشته ها را بی مخاطب بدانید ..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان